عید اومده...


















.*.* zendegi ba eshg.*.*

 

دوباره رسیدن فصل بهار

دوباره نو شدن قول و قرار

دوباره محبت و آشتی کنون

خوش باشیم تو این دو روز روزگار

دوباره فصل شکفتن دله

دوباره کنار گذاشتن گله

نکنه یه وقتی یادمون بره

که دیگه بر نمیگرده این بهار

عید اومده عید اومده بهاره

شادی رو به خونمون میاره

عید اومده عید اومده بهاه

هر چی از خدا میخوای برات هدیه بیاره

دلا هی بی قرار ثانیه ها رو میشماره



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت22:59---8 مهر 1392


خدایا آسمانت چه مزه ایست ؟؟؟

من که فقط زمین خوردم ....


رهـــــــــــا
ساعت10:48---10 فروردين 1392
هـــی کـــافـــه چـــی!
دستـــور بــده
سیـــگــار بیـاورنــد
و پاســور هـــم...

و مـــردهـا را دور میــز مــن جمـع کــن! ...
... ... ... بگــو بنــوازنــد........
.

.
.
شایـــد غیرتــی شـــد و بــرگشت!!


سلام دوست گلم
با طالع بینی گروه خونی آپ هستم بیا و بخونی


رهـــــــــــا
ساعت23:50---8 فروردين 1392
لینک شدی عزیزم

آيدا
ساعت22:28---8 فروردين 1392
سلام آيسان منظورم وقتي وبلاگتو باز ميكني اون بالا به جاي آرم گل كه مخصوص لوكس بلاگه.رو قلب كردي؟؟؟؟؟؟؟؟برا من عكسه قلبه.راستي تو قالبو نميگم بغل آدرس اصلي وب

رهـــــــــــا
ساعت18:38---8 فروردين 1392
دستهایم را تا ابرها بالا برده ای

و ابرها را تا چشمهایم پایین

عشق را در کجای دلم …..

پنهان کرده ای که :

هیچ دستی به آن نمیرسد



سلام دوست من

من سرزده و بی دعوت اومدم وبت

تو هم اگر قابل دوسنتی به وبم بیا که خیلی خوشحال میشم



راستی بیا و تو نظرسنجی در قسمت پایین سمت چپ وبم شرکت کن ببینیم آمارش چطوری میشه

منتظرما



قوانین وبتو خوندم عزیزم

چشم اگر تو بیای منم میـــــــــــــــام همیشه و مطالبتو میخــــــــــــــــــونمپاسخ: فدات گلم


آيدا
ساعت14:41---7 فروردين 1392
سلام آيسان جان.

ميشه بگي آرم بالاي وبلاگت كه يه گل بودو چه جوري كردي قلب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تورو خدا به وبلاگ خودم جواب بده


تنهای شیطون
ساعت0:35---5 فروردين 1392


ژیلا
ساعت21:30---3 فروردين 1392
سلام

آیسان جان

خوبی اجی

شرمنده گلم

دیراومدم

عیدت مبارک عزیزم

ایشالا ساله خوبی داشته باشی عزیزززززززززززمپاسخ: آجی جونم ملسی امیدوارم تو هم ساله خوبی داشته باشی


farnazzz
ساعت7:34---3 فروردين 1392
میدونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه … ؟
خنده و گریه . . . . !
به ندرت با هم دیده میشن اما وقتی با هم دیده میشن
اون بهترین لحظه ی زندگیه…!


Mohsen
ساعت15:03---1 فروردين 1392
ســـــــــــــــــــــــــــــ یلام

عـــــــــــــــــــــــــــ ــــیدت مبـــــــــــــارکپاسخ: داداشی من از خنده خسته نمیشم


sadaf
ساعت16:45---30 اسفند 1391
سلام گلم اکه با تبادل لینک موافقی منو با نام حقیقت عشق لینک کن وبهم خبر بده مرسی منتظر حضورت هستم

sadaf
ساعت16:43---30 اسفند 1391
ارزویم اینست که دلت خوش باشد نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند نشود غصه کمی نزدیکت لحظه هایت همه زیبا باشند سال نو مبارک عزیزم

حریم عشق
ساعت2:46---30 اسفند 1391
از اینکه اومدی و عید رو تبریک گفتی اولین نفر بودی
خیلی منون عید تو هم مبارک امیدوارم سال اینده و روزهای اینده تک تک ثانیه هایی که میگذرونی سرشاد و خوشحال باشی و انچه رو که ارزو کردی به حقیقت مبدل بشه


sahar
ساعت22:44---29 اسفند 1391
سیلووووووووووووووووم عجقم
عید توام پیشاپیش مبارک
دوست دارم
برات ارزوی بهترینارو دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:,ساعت 20:33 توسط aysan|



      P i n k Girl